برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

لیست اعضاء کمیته اخلاق بالینی بیمارستان نبی اکرم(ص) اشنویه

سمت در کمیته؛ سمت در بیمارستان؛ نام و نام خانوادگی اعضاء؛ 

رییس کمیته؛ ریاست شبکه؛ آقای دکتر افشین چهره قانی؛ 

عضو؛ مدیر داخلی؛ آقای ایوب خضری ؛ 

عضو؛ حراست؛ آقای سید ایوب نجفی؛

عضو؛ مترون؛ آقای رزگار بهرامیان؛ 

عضو؛ متخصص بیهوشی (جانشین مسول فنی)؛ دکتر انور علمی؛ 

دبیر کمیته؛ بهبود کیفیت/گیرنده خدمت؛ خانم شبنم نجل معروف؛ 

عضو؛ مسول کارگزینی؛ آقای اسماعیل برهمی؛ 

عضو؛ سوپروایزر آموزشی؛ آقای عبدالرحیم میروزاده؛ 

عضو؛ مسول IT؛ خانم بدریه جان فشان؛ 

عضو؛ کارشنان مسول ایمنی /مسول عفاف و حجاب؛ خانم آیسان صادقی؛

لینک کمیته اخلاق بالینی :                                                                                                                                       

شماره موبایل دبیر کمیته :    09144892588

 

شرح وظایف کمیته اخلاق بالینی 

 

Ø    افزایش میزان رعایت استانداردهای اخلاق حرفه ای دربیمارستان

Ø    افزایش میزان رعایت استانداردهای حقوقی گیرندگان خدمت

Ø    اعتلای سطح اخلاق اسلامی وانسانی درسطح کارکنان

Ø    حفظ وارتقای اعتماد میان ارائه کنندگان وگیرندگان خدمت

Ø    اجرای طرح انطباق

Ø    فراهم نمودن تسهیلات احکام شرعی واحیای فریضه نماز

Ø    اجرای نظام کارآمد رسیدگی به شکایات وارزیابی رضایت گیرندگان خدمت

 

اهداف و دستور کار جلسات 

1-نظارت بر نصب  و اجرای منشور حقوق بیمار در بیمارستان  و طراحی اقدام اصلاحی /برنامه بهبود کیفیت

2-نظارت بر عملکرد نظام رسیدگی به شکایات  و انتقادات و پیگیری موارد مطروحه

3- تدوین و نظارت بر اجرای خط مشی راهنمایی و هدایت گیرندگان خدمت با هماهنگی  و پیگیری اجرای استانداردهای حقوق گیرننده خدمت در سطح بیمارستان

4-نظارت بر استفاده از اتیکت شناسایی ،معرفی خود به بیمار  و رعایت استانداردهای پوشش  کارکنان ،فراگیران،بیماران

5-شناسایی و تدوین فهرست اقدامات تشخیصی درمانی نیازمند اخذ رضایت آگاهانه پزششکان و انجام دهندگان پرسیجرها از نحوه اخذ رضایت آگاهانه  و  نظارت بر اجرای آن

6-ارزیابی داخلی محور حقوق گیرنده خدمت طبق برنامه اعلامی از سوی دفتر بهبود  کیفیت بیمارستان

7-بررسی اخلاقی روند مراقبتهای پزشکی  و فرایندهای جاری مرکز (بهبود درد و رنج ،هزینه های تحمبل شده به بیماران ، و اخذ رضایت آگاهانه ،مراقبت از بیماران در حال احتضار –بیماران  فوت شده –ترخیص با میل شخصی

8-فعالیتهای آموزشی  و ترویجی شامل برگزاری سخنرانی ،کارگاه ،راندهای بالینی ،دوره های باز آموزی و جلسات گفتگو  میان پرسنل ،بیماران ،همراهان  جهت توانمند سازی ارائه دهندگان  خدمات سلامت در لحاظ کردن مسایل اخلاقی

9-پیشنهاد راهکار های اجرایی در نحوه ارائه خدمات سلامت از  منظر اخلاقی و حفظ حقوق بیمار

10-تدوین و نظارت بر روش  اجرایی نحوه  ارائه خدمات به بماران مجهول اللهویه  و گروههای آسیب پذیر  و جمعیتهای در معرض خطر

11-نظارت بر رعایت موازین شرعی  از  جانب کارکنان /بیماران/همراهانشان/ و همچنینن محل برگزاری مراسم  عبادی و مذهبی کارکنان

تنظیمات قالب