برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/10/28 - 12:20
  • - تعداد بازدید: 112
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اشنویه

حضور مدیر شبکه و تیم اورژانس 115 در محل حادثه کوهستان رندوله

پشتیبانی امدادگران، کوهنوردان،مردم محلی و نیروهای امنیتی توسط تیم اورژانس 115 اشنویه

روز پنجشنبه 21 دی ماه 5 نفر از کوهنوردان تیم کاویان نقده در ارتفاعات کوهستان رندوله بر اثر  ریزش بهمن گرفتار شدند که 2 نفر از آنان نجات پیدا کرده توسط  تیم فوریتهای پزشکی که در دامنه کوهستان مستقر بود به بیمارستان نبی اکرم(ص) منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

عملیات جستجو برای نجات 3 نفر دیگر 5 روز طول کشید که در این مدت علاوه بر فرماندار و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دکتر رضا زاده مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی با همراهی سیامند ناظر رئیس اداره عملیات اورژانس 115 استان، مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه و تیم مدیریت بحران شهرستان در روستای ذیمه حضور داشتند که تیم فوریتهای پزشکی نیز در دامنه کوهستان رندوله مستقر بودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اشنویه تیم امداد و نجات هلال احمر با کمک مردم روستاهای همجوار، کوهنوردان سایر شهرها و  گروه آفرود سواران بعد از 5 روز عملیات جستجو در شرایط جوی بسیار نامناسب و خطرناک در تاریخ 27 دی ماه موفق به کشف جسد بی جان 3 کوهنورد شدند.

گفتنی است در جریان جستجو، امدادگران، کوهنوردان،مردم محلی و نیروهای امنیتی توسط تیم اورژانس 115 پشتیبانی شده بطوریکه 11 نفر بصورت سرپایی مداوا شده و 3 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده,آخرین اخبار,گالری عکس
  • کد خبر : 1529
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب